Van het bestuur: Belangrijk…zaaldienst!!
Na een wat lange tussenperiode, met voldoende gelegenheid voor oefenwedstrijden (dat dan weer wel), begint komende zaterdag dan eindelijk de zaalcompetitie. Nieuwe poules, nieuwe tegenstanders en soms zelfs nieuwe teams (in de E en de F), oftewel: nieuwe ronde, nieuwe kansen. Mochten de uitslagen op het veld niet zijn geweest wat u/jij er van verwachtte; in de zaal beginnen we allemaal weer op 0 punten.
Gezien de overtuigende resultaten van de beker- en oefenwedstrijden van ODO 1 (waar op het veld nog van ze werd verloren, werd in de oefenwedstrijd IJsselvogels bijvoorbeeld ruim verslagen) verwacht ik in ieder geval van ons vlaggenschip een denderende start van de zaalcompetitie! Dus ODO 1 (en 2): veel succes zaterdag tegen de studenten van Paal Centraal uit Delft.
Afgelopen woensdag heb ik met Jaap en Jakomijn het Plunje bestand iets meer up to date gemaakt voor wat betreft de link tussen spelende leden en hun ouders. Een kloppend systeem is nodig om goede aanwijzingen voor de zaalwacht te kunnen doen. Omdat dit de afgelopen jaren teveel ad hoc geregeld werd, kostte dit erg veel tijd en dat is zonde. We gaan dit seizoen ook de aanwijzing voor de zaalwacht via Plunje doen (net als waarin opstellingen, bardiensten, scheidsrechters en chauffeurs geregeld worden). Door al een planning ver vooruit te maken, kan iedereen de zaaldienst tijdig in zijn/haar agenda noteren en er rekening mee houden. Als we dit klusje bij toerbeurt op zaterdag uitvoeren, dan is alles goed geregeld en tonen we ons een goede gastheer voor onze eigen leden en onze tegenstanders, scheidsrechters en publiek. Via deze link kun je nog eens lezen wat er van je verwacht wordt als je zaalwacht bent. In deze praatpaal ook alvast het schema tot het eind van het jaar. Mocht je het idee hebben dat door onze aanpassingen er iets is veranderd (je ontvangt bijvoorbeeld geen praatpaal meer), laat dat dan even weten, dan hebben wij per ongeluk misschien een vinkje uit- of aan gezet.
Kleding: in de kantine bij het veld ligt nog het een en ander aan ODO kleding:
– 2 trainingsbroeken: maat XS en 128
– 2 trainingsjasjes maat XS en 164
– Wedstrijdshirt maat M
– Inloopshirt maat L
Neem even contact op, als je denkt dat 1 van deze dingen van jou is.
Voor wie niet op de ledenvergadering was: de plannen voor het terras bij de ODO-kantine werden daar gepresenteerd. Via deze link een mooie impressie hoe het er uit zal komen te zien. Momenteel wordt e.e.a. aangepakt met Kees als hoofduitvoerder. Vol verwachting klopt ons hart (de Sint en zijn gevolg zijn tenslotte ook weer in het land)…
Hartelijke groet namens het bestuur,
Barbara Hanemaaijer ( accommodatie)
06.533.48.542