Algemene Ledenvergadering op 12 september, stukken iets later.

Zoals vorige week aangekondigd:

Laatste trendbreuk die ik wil benoemen ten opzichte van vorige seizoenen is dat we de Algemene Ledenvergadering op maandag 12 september is. Dit is een stuk eerder dan normaal, en de oorzaak daarvan heeft twee redenen. Ten eerste zijn we hard bezig met een plan om onze accommodatie te gaan veranderen om klaar te zijn voor de toekomst, en we willen deze operatie opnemen in een groter plan om ODO als geheel (kader, vrijwilligers, financiën en accommodatie) toekomstbestendig te houden. Op de ALV willen we een eerste aanzet daarvan presenteren en met u in debat gaan daarover. We willen hiermee niet tot medio oktober wachten.

Ten tweede willen we de contributie-nota’s eerder versturen. Er is ooit afgesproken dat de contributies standaard met de prijsindex zouden bewegen, echter werd altijd gewacht tot de ALV zijn (formeel niet verplichte) toestemming had gegeven. Deze ALV wil het bestuur graag gemandateerd worden om in jaren dat we alleen de prijsindex volgen we de nota’s direct aan het begin van het seizoen te versturen, dus eventueel voor de ALV. Voor dit jaar wachten we uiteraard het oordeel van de ALV af, maar het goede nieuws is wel dat door de zeer geringe inflatie dit jaar de contributies gelijk houden aan vorig jaar. We werken momenteel heel hard om de stukken van de ALV komend weekend te kunnen verspreiden.

Door persoonlijke omstandigheden lukt het niet om de financiële stukken eerder dan dit weekend te verspreiden. We vragen om uw coulantie en begrip.

Namens het bestuur, Jaap