KAMP 2010 – Je kan je nog opgeven!

Door AC

Er hebben zich 170 mensen inschreven voor kamp. Dat betekent dat het kamphuis nu helemaal vol zit. Maar: We hebben een optie op 50 extra slaapplekken!

Of het doorgaat hangt onder andere af van het aantal nieuwe aanmeldingen. Wil je dus nog mee? Schrijf je dan in op de reservelijst! We maken zo snel mogelijk via de site en de praatpaal bekend of de extra inschrijvingen mee kunnen. Op www.odomaasland.nl/kamp2010 kan je zien wie er al mee gaan en kan je je inschrijven.

Kamp voor iedereen!

Dit jaar bestaat onze vereniging 60 jaar. Een mooi moment om daar eens goed bij stil te staan. Nu leek het ons leuk om dat niet alleen in Maasland te vieren, maar bestaat er het plan om dit jaar een kamp voor de gehele vereniging te organiseren! Met de gehele vereniging bedoelen we ook echt heel de vereniging. We denken daarbij echt aan iedereen die zich betrokken voelt bij ODO. Je hoeft dus niet per se spelend lid te zijn om mee te gaan. Ook mensen die op de een of andere manier betrokken zijn bij ODO, kunnen mee.

Wanneer vindt dit grandioze kamp plaats?

Het kamp zal plaats vinden in het pinksterweekend van 2010. Vrijdag 21 mei zullen we vertrekken naar Epe. Daar zullen we blijven tot maandagmiddag 24 mei.

De organisatie

De hoofdorganisatie is in handen van Jaap van Vliet, Michiel van der Vaart, Helen Vermeer, Thijs Ramakers en Sven Lispet. Zij zullen een beroep doen op andere leden, die willen helpen bij de organisatie. Voel je jezelf al geroepen en wil je graag een taak vervullen tijdens kamp, dan horen we dat graag. Hierbij denken we bijvoorbeeld aan:

– Kookstaf

– Organiseren van een dagdeel/activiteit

– Helpen bij het begeleiden van onze jongere deelnemers tijdens een dagdeel

– Corfeest (de boel een beetje schoonhouden zo af en toe)

Inmiddels hebben een aantal mensen al laten weten dat ze ons graag willen helpen tijdens dit kamp. We zullen t.z.t. contact opnemen met jullie. Heb je jezelf nog niet opgegeven en wil je ons ook helpen bij de organisatie, schroom niet om ons te mailen naar kamp2010

Jonge deelnemers

Omdat het kamp qua organisatie nogal anders zal zijn ten opzichte van de kampen van de afgelopen jaren, zijn de voorbereidingen al begonnen. Zo zijn we nu al bezig met de organisatie van de begeleiding van onze jongere deelnemers. We denken hierbij ook aan ouders die graag mee willen. Wanneer je hier graag bij zou willen helpen, horen we dat graag. Ook zal er in de praatpaal een nieuwsbriefje verschijnen voor meer informatie over onzen jonge deelnemers.

Kosten, vervoer en inschrijving

Wanneer we meer kunnen melden over de definitieve kosten, komen we hier ook zeker mee. We kunnen nu alleen een schatting doen dat de kosten rond de €70.- zullen zijn. Dit is gebaseerd op de kampen die de laatste jaren hebben plaats gevonden. Later meer. Hoe we zullen reizen volgt nog in een later stadium. Enkele opties worden op dit moment onder de loep genomen.

De inschrijving is gestart via de site. Ook houden we iedereen via de site en de praatpaal op de hoogte.

Heb je nu al vragen? Benader gerust iemand van de organisatie of mail naar kamp2010

Groetjes namens de organisatie,
Jaap, Michiel, Helen, Thijs en Sven